Oct 28, 2010

Aku & Exam


Orang yang gagal selalu

menjadikan masalah yang kecil

itu besar

manakala orang yang berjaya

menganggap masalah besar

itu kecil.

Bukankah ujian itu tarbiah daripada ALLAH??

Justeru itu, hadapinya dengan tabah…

semoga natijah esok lebih indah


Tp klu xdapat jawab dua soalan = 20 marks each maka in total ak dh loss 40 marks over hundred. Tue blom ag kompem y the other question tuebetoi sumer ak jwbklu xbtoicmner?? Kurang ag marks aklast2tinggai bijik anggur ja kt result akuhuhuhuhuhuh. Aku xmau jumpa ag next sem..kritikal2..huhuuh..

Penat aku stadytp soalan cam H***M uhhuhuhu.. xtau la pe..salah akueverything aku baca..sumer xmasukkata bagi tipsmasuk neh..masuk tuepenuh soalan journal entries segalatphampehxde pntopic y soh focus..ag rxde langsungbek xyah bg tips.huhuhuhuuh..tension2neh sumer psycho cubaanpape pn terima kasih kepada tenaga pengajarhalalkan ilmu y disampaikan ye……kesimpulannya.redha ja la.berserah kepada ALLAH doa..kot2 de keajaiban berlaku..marks aku tertukar ngn marks dak y dapat highest marks.hehehehee


No comments:

Post a Comment