Mar 29, 2010

Sejak2 kebelakangan neh..ak rsa..ability utk ak ingt dh makin kurang..ak asyik lupa jew....aku ade penyakit kew? bru2 neh..ak ley lupa kt ner ak letak broadband aku...jenuh ak selongkaq sumer tmpt...dh la tue..kna time tue ak blik kg...xsenang ak duduk la ak...pk kt ner ak letak...dulu ak ilang jam..aku lupa letak kt ner...padahal de dlm beg ja..paling kritikal...siang td...ak ley lupa ak order makan pe...ley lak tnya tnya kat akak tue ak order pe...hahahahaha...kritikal neh...


Allahu Rabbi, Aku berlindung dengan zat Allah yang Maha Mulia yang dengan kalimat-kalimat Allah yang sempurna yang tidak dapat mengatasinya oleh orang yang baik dan orang yang jahat daripada segala kejahatan yang turun dari langit dan daripada kejahatan yang naik daripadanya dan daripada kejahatan yang masuk ke bumi dan yang keluar daripadanya dan dari sebarang kejahatan fitnah malam dan siang dan daripada kejahatan setiap orang yang berjalan melainkan orang yang berjalan dengan tujuan yang baik wahai Tuhan Yang Maha Pemurah.Kau kuatkanlah ingatanku...Kau tajamkanlah mintaku....Kau mantapkanlah fikiranku....sesungguhnya aku hambah yang lemah...kepadaMu aku berserah...amin2..amin Ya Rabbal 'Alamin...


No comments:

Post a Comment